Alla inlägg den 18 september 2009

Av Sanna - 18 september 2009 08:38

Jag jobbar hårt med att rymma undan disk och annat tråk på dagarna.. så här kan det se ut.


 

Lekparken med Ninan, Johanna och alla ungarna! Nice!!

Babydate med mammagruppen. (Min till höger... ;) ) 

Överfallsfika hos Johanna. Hon är den sötaste!

Olle och hans blivande fru Noomi! 

 

Björnbärsjakt. Det bidde 15 bär och de fick inte följa med hem... ;)

  

Vi är hemma och kelar lite ibland..

  

 Hmm.. den här bilden vill inte vända på sig... Får publicera så får vi se om den rättar till sig! Kläderna kommer från en av mormors bekanta som hade en barnklädesbutik påm 70-talet!   

Världens vackraste stormormor. Älskar.

Av Sanna - 18 september 2009 08:29

            


Lite lagom rörigt vardagsrum med nya fina golvet och den blommiga soffan som krävde en hel del övertalning! Maken tycker inte att den är så manlig, jag förstår inte vad han menar!


  


Matrum.


  


Köket. Inte stort, inte modernt men rätt mysigt och praktiskt. =)


  


Moas kaos! Sängen fyndades på Ikeas fyndavd., tokfyndades faktiskt. (3595:-, 995:-!!)


  


Nya fina skåpet.. Tack Emmaus för att ni inte kan prissätta vettigt! =)

Av Sanna - 18 september 2009 07:56

Ja och som den fantastiska bloggerska jag är ;), har jag givetvis dokumenterat hela marmeladkoket! För visst är ni sjukt intresserade!? Haha..

  

Så här började det.. fint va?

  

Visste ni att det nästan inte är nåt socker alls i marmelad?? Hehe!

  

Bubbel, bubbel.. Skumma, skumma.. Sjukt länge.. Jag hann leka med kameran! Notera min marmeladmatchade klädsel! =)

  

Sjukt gott.. Kex, brie och färdig marmelad!


Så gick det till! Now you now! Tack Fiffi, för tipset!

Presentation


Den lilla flodhästen i toppen på klätterställningen är jag, MammaSanna.

Här kommer det att dryftas ditt och datt.. Inte särskilt roligt för andra än de som är närmre bekanta med MammaSanna och hennes gäng. Men håll till godo kära vänner!

Omröstning

Jag velar om håret... Så, vilken färg ska det vara på MammaSannas hår?
 Blont
 Tokrött
 Brunt
 Svart
 Råttgrått
 Mörkrött
 Skiter i vilket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards