Alla inlägg under april 2007

Av Sanna - 7 april 2007 23:48

Påskafton till ända.. dagen blev inte alls som planerat men bra ändå! Å nu sover mitt hem. Vi hann:*Köpa soffa till mor,*Äta en pölsemannenkorv, *Dricka ett glas vin med efterlängtad Anna,*Äta lax med mor*Dricka ett par glas vin till och äta choklad. Toppen.Nu har vi hela påsklovet framför oss och ingenting inbokat! Nu är det hög tid att få klart i lyan! Tavlorna kanske ska tvingas upp på väggen och mina fina väggmålningar ska bli klara! Känner ni någon annan som har skrivit supercalifragilisticexpialidocius på köksväggen?? Lilla Mo har fått toppensöta filurer runt sin säng med! Om ni inte har den fruktansvärt söta boken "En liten skär och många små brokiga" så KÖP! Ok, jag vet att det är en barnbok men den slår allt! "Två små gröna slås om en böna", "sex små rosa äter capriciosa", "många små brokiga har blivit tokiga".. Vad väntar ni på!? (Det är alltså filurerna ur boken som nu återfinns på Lilla Mos vägg om ni inte fattade det.. )Om man planterar tomatfrön på måndagen så väntar man sig knappast att de ska ha blivit 4 cm höga plantor på lördagen va?! Jag tror att någon har dopat mina frön, så nu väntar jag mig röda, goda tomater nångång nästa vecka! ;)Dags att dyka, plums i bäcken... Natti natti alla påskhäxor och trollgubbar

Presentation


Den lilla flodhästen i toppen på klätterställningen är jag, MammaSanna.

Här kommer det att dryftas ditt och datt.. Inte särskilt roligt för andra än de som är närmre bekanta med MammaSanna och hennes gäng. Men håll till godo kära vänner!

Omröstning

Jag velar om håret... Så, vilken färg ska det vara på MammaSannas hår?
 Blont
 Tokrött
 Brunt
 Svart
 Råttgrått
 Mörkrött
 Skiter i vilket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards