Alla inlägg den 7 september 2009

Av Sanna - 7 september 2009 14:33

Innan Mo hoppade i vagnen för en eftermiddagslur lovade jag henne en sväng till skogen senare för att leta björnbär. Försökte förklara att björnbär inte är blåbär men nästan. Mo somnade nöjd.

Nyss vaknade hon,

-Mamma, nu vill jag gå till björnen!!


Haha!

Av Sanna - 7 september 2009 14:19

Så, nu har jag tömt kameran.. så här är det nu.

Lilla Mo är nästan 3 år och älskar Bullerbarnen och Tjorven. Idag serverades det falukorv på Strandåkersgatan:

-Idag blir det korv och masanoner Mo!

-Jag vill inte HA korv, jag vill ha den bästa! (Alltså, en bit falukorv utav den bästa..) 

Olle är snart 6 mån. Han kan snart äta mat, sitta själv och krypa. Han är en stor kille som har passerat 8,5 kg! Yeah!

Pappan har fyllt 30 och jobbar häcken av sig på Hallägraskolan. Han har pajat knät men följer ändå snällt med på buggkurs! Fint va?

MammaSanna är 28 och blond. Hepp. Älskar att ha sitt eget hus men tycker att det borde vara hennes tur att vinna en massaa pengar.


Här följer bildbevisen.

Over and out.

Av Sanna - 7 september 2009 13:14

Jag gillar ju att läsa andras bloggar, så kanske finns det någon som vill veta hur jag har det? Kan det vara så?  Jag utgår från det och gör ett försök. Till.

Men bilderna låg i den andra datorn så nu blir det bara ett litet hej.

Hej Blogg. Igen.



Presentation


Den lilla flodhästen i toppen på klätterställningen är jag, MammaSanna.

Här kommer det att dryftas ditt och datt.. Inte särskilt roligt för andra än de som är närmre bekanta med MammaSanna och hennes gäng. Men håll till godo kära vänner!

Omröstning

Jag velar om håret... Så, vilken färg ska det vara på MammaSannas hår?
 Blont
 Tokrött
 Brunt
 Svart
 Råttgrått
 Mörkrött
 Skiter i vilket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards