Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Tungt..

Av Sanna - 13 oktober 2009 19:19

http://www.youtube.com/watch?v=0E1rKYrP_DY


Det här har präglat min dag. Inte vackert, inte muntert.. Jag har gråtit. Massor. Jag har väckt min sovande son för att krama honom. Det här är förjävligt och inte det enda barnet som far/farit illa.

Jag vill verkligen inte förstöra er kväll, men kanske gör Peters historia oss mer uppmärksamma. Vi är många som möter barn dagligen, i jobbet, barnens vänner och (usch!) vännernas barn.

Hur kan man?? HUR KAN MAN!!??


Over and out.

 
 
Nina

Nina

13 oktober 2009 20:26

ååååååååå lilla lilla killen... Hur kan de få finnas så sjuka människor?!?!?

http://snurriganina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juni 2010 21:41

Min framtid skall tydligen diskuteras i morgon eftermiddag. Jag tror att det är positivt! Mindre positivt är att den diskussionen föregås av utvärdering, utvärdering och lite mer utvärdering... Jag vill ju bara vara i min trädgård! Snart semes...

Av Sanna - 12 juni 2010 23:06

Min vän sa i går att hon har en typ av dagbok där hon skriver ner sånt som inte riktigt passar sig som FB-status-uppdateringar. Just nu har jag huvudet fullt med helt passande statusar men det finns en risk att man blir klassad som galen om man sitte...

Av Sanna - 26 december 2009 10:16

torkar smulor, snyter barn, viker tvätt, svär över sjuk make, suckar över kaos... hur hamnade jag här? I barbapapa-dress?   Nu är det inte roligt. Jag vill dricka kaffe på stan.      ...

Av Sanna - 23 oktober 2009 23:00

jag är ju skitdålig på att uppdatera! Har nu iaf levt på typ ägg och majonäs i snart två veckor och tappat ett par cm i midjan/3 kg! Mitt sockerintag har varit begränsat till 4 rutor 86% choklad på två veckor! Å DET ÄR INTE SVÅRT!! Håll tummarna fö...

Av Sanna - 11 oktober 2009 23:47

I morgon börjar det nya livet... LCHF! Nu ska alla extra kilon, bubbelmagen, surhumöret, sockersuget och psoriasisen bort!! Har stått och lagat mat hela kvällen så att det ska funka smidigt nu i veckan. Visst är jag duktig!?   Vill ni veta en hem...

Presentation


Den lilla flodhästen i toppen på klätterställningen är jag, MammaSanna.

Här kommer det att dryftas ditt och datt.. Inte särskilt roligt för andra än de som är närmre bekanta med MammaSanna och hennes gäng. Men håll till godo kära vänner!

Omröstning

Jag velar om håret... Så, vilken färg ska det vara på MammaSannas hår?
 Blont
 Tokrött
 Brunt
 Svart
 Råttgrått
 Mörkrött
 Skiter i vilket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards