Alla inlägg den 10 september 2009

Av Sanna - 10 september 2009 23:21

Hur ska jag kunna låta bli att blogga lite om Mariette!? Vilken stjärna...


För hundra år sen, när hon var en liten tös och sjöng med musikskolans rockensemble stod hon på Halmstad teaters scen och röjde till Alanis Morisettes "One hand in my pocket". Med munspel och allt.. Just då var jag dödligt förälskad i gitarristen i det där bandet och tittade väl mest på honom.. men hon var fantastisk redan då!

Å hur skön var hon inte i kväll? Å hur bra är inte hennes skiva... Spotifya Mary Jet så får ni höra!


Ja jag hoppas på en lång Idol-höst för både henne och oss.. här ska det röstas!


Idag har min dag förövrigt räddats av härligaste Tess och hennes ljuvliga son. Vilken godbit, men sova skulle han inte..


Nu är jag trött och i morgon börjar helgen. Målas ska det, så att vi kan ta höst med gott samvete sen!


Sängen!


Over and out.



Presentation


Den lilla flodhästen i toppen på klätterställningen är jag, MammaSanna.

Här kommer det att dryftas ditt och datt.. Inte särskilt roligt för andra än de som är närmre bekanta med MammaSanna och hennes gäng. Men håll till godo kära vänner!

Omröstning

Jag velar om håret... Så, vilken färg ska det vara på MammaSannas hår?
 Blont
 Tokrött
 Brunt
 Svart
 Råttgrått
 Mörkrött
 Skiter i vilket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards