Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Sanna - 24 maj 2007 12:58

Måste bjuda på en underbar bild som jag stötte på i min jakt på brudklänningar! Visst är den fantastisk...

Sen följer några bilder från helgens Wanås-tripp! Mysigt som bara den med hela släkten på ett ställe!

Håll till godo!

Av Sanna - 24 maj 2007 12:50

Har varit ute på förmiddagspromenix med odjuren och passade på att knata bort till konsulenten för att byta mindre goda soppor till mycket goda soppor.. så nu är det gjort! Mintchokladshake är en klar favorit, choklad däremot kan hon få behålla för sig själv!!

Jag mår rätt hyfsat idag, svettades iofs som en gris under promenaden men nu känns det ok igen! Har druckit bra och inte behövt ta till barerna ännu.. (Konsulentet sa iofs att det var helt ok att äta lite av en sån om det blev för jobbigt... tack tack!)


Tja, nu är det nån timme kvar till grönsakssoppa, tror inte jättemycket på den men testas ska den.. Sen är det bara jordgubbsshake som är otestad, får väl bli en sån ikväll då!


Har förresten tagit mig samman och fixat ihop lite ansökningar också! Får knata bort till brödrarna i efter middag och skriva ut...


Mot ljusare tider...

Presentation


Den lilla flodhästen i toppen på klätterställningen är jag, MammaSanna.

Här kommer det att dryftas ditt och datt.. Inte särskilt roligt för andra än de som är närmre bekanta med MammaSanna och hennes gäng. Men håll till godo kära vänner!

Omröstning

Jag velar om håret... Så, vilken färg ska det vara på MammaSannas hår?
 Blont
 Tokrött
 Brunt
 Svart
 Råttgrått
 Mörkrött
 Skiter i vilket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards