Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Sanna - 23 maj 2007 23:17

Det började bra med en bananshake, förmiddagen var fin och svampsoppan vid 2 smakade hyggligt! Tog sen med mig Lilla Mo in till stan för att skingra tankarna.. Gick bra nån timme, sen vände humöret... Usch! Handlade och skyndade mig hem, sen har jag mått pyton! Skakig, kräkfärdig och uschlig! Drack en ruggig chokladshake efter att ha sovit i soffan nån timme, mådde ännu värre! Sen har jag petat i mig en lite bit "bar" och druckit mer vatten så nu känns det ok...

Dag 3 ska vara den värsta så jag vette tusan om jag vill vakna i morgon!


Håll tummarna för att jag står ut, sen vänder det! =)


Godnatt, jag ska drömma om varma baguetter med ost... och kaffelatte vanilj!

Presentation


Den lilla flodhästen i toppen på klätterställningen är jag, MammaSanna.

Här kommer det att dryftas ditt och datt.. Inte särskilt roligt för andra än de som är närmre bekanta med MammaSanna och hennes gäng. Men håll till godo kära vänner!

Omröstning

Jag velar om håret... Så, vilken färg ska det vara på MammaSannas hår?
 Blont
 Tokrött
 Brunt
 Svart
 Råttgrått
 Mörkrött
 Skiter i vilket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards