Alla inlägg den 17 februari 2007

Av Sanna - 17 februari 2007 09:25

Godmorgon världen!Jag var precis ute på en ljuvlig morgonpromenad med krokodilen. Jag var inte ensam kan man säga.. ALLA hundägare är ute med sina jyckar runt nio en lördagmorgon! Först mötte vi den lite arga polska hittehunden, tätt följd av liten mager hund som sprang bredvid en cykel och sen den lilla tuffa bomullstussen Ebba och hennes matte. En trevlig kvinna med en ruskigt söt hund. Vi pratade en stund och hon sa att hennes hund var övertygad om att den ägde världen! (Vi kunde båda två snabbt se att den lilla hunden hade fel...) Men hur som helst så kunde jag stolt svara:-Jo, jag vet hur det är.. Jag har en dotter som är 10 veckor, hon är också delägare i den här världen.. Samtidigt som orden lämnade mina läppar (som förresten fortfarande ömmar ordentligt efter det j*la herpesutbrottet!) växte jag tio centimeter och det bubblade upp en massa stolthet och lycka nånstans från magtrakten! Jag sa snabbt hejdå och skyndade mig hem till miraklet som sussar sött bredvid sin far. Anna, jag håller med dig: I belive in miracles!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den lilla flodhästen i toppen på klätterställningen är jag, MammaSanna.

Här kommer det att dryftas ditt och datt.. Inte särskilt roligt för andra än de som är närmre bekanta med MammaSanna och hennes gäng. Men håll till godo kära vänner!

Omröstning

Jag velar om håret... Så, vilken färg ska det vara på MammaSannas hår?
 Blont
 Tokrött
 Brunt
 Svart
 Råttgrått
 Mörkrött
 Skiter i vilket.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards